Ironia marketingului: Volumul „Notre-Dame de Paris”, de Hugo, epuizat după incendiul devastator de la catedrală

Mai mulţi proprietari de librării au făcut apel la confraţi pentru a se mobiliza şi a finanţa restaurarea catedralei, prin donarea sumelor obţinute din vânzările acestei cărţi.

Fenomenul este similar celui de după atentatele teroriste produse în Paris pe 13 noiembrie 2015. Atunci, volumul „Sărbătoarea continuă” (tradus în limba franceză ca „Paris est une fête”), de Ernest Hemingway, a devenit un simbol al rezistenţei în faţa obscurantismului.

Incendiul produs luni seară la Catedrala Notre-Dame a fost cel mai probabil rezultatul unui accident, neexistând probe că ar fi fost provocat intenţionat, a declarat, marţi, procurorul oraşului Paris, Remy Heitz, care a adăugat că 50 de oameni lucrează la o anchetă „lungă” şi „complexă” privind cauzele dezastrului.

Brigada de pompieri din Paris a anunţat, marţi, că incendiul de la Catedrala Notre-Dame a fost stins, după nouă ore. Incendiul a izbucnit luni, la 18.50 (ora locală) şi 400 de pompieri s-au ocupat de stingerea flăcărilor.

Comandantul Brigadei de Pompieri a Parisului, Jean-Claude Gallet, a declarat că a fost salvată în întregime structura edificiului.

Preşedintele francez Emmanuel Macron a promis, marţi seară, că zonele afectate de incendiu din Catedrala Notre-Dame vor fi reconstruite în cinci ani.

Be the first to comment on "Ironia marketingului: Volumul „Notre-Dame de Paris”, de Hugo, epuizat după incendiul devastator de la catedrală"

Leave a comment