Iata care sunt cele mai frecvente intrebari despre Influencer Marketing

Fiecare afacere in parte are nevoie de foarte multa sustinere pentru a creste si a ajunge sa aiba succes. In mod sigur, dezvoltarea unui brand are loc treptat si se realizeaza prin intermediul mai multor strategii, care sa il ajute sa devina credibil si apreciat de consumatori. Una dintre acestea este influencer marketing-ul, un trend care a luat amploare in ultimii ani si care este in continua crestere in Social Media.

 Iata care sunt cele mai frecvente intrebari despre Influencer Marketing:

  1. Ce presupune Influencer Marketing?

Influencer Marketing-ul are in vedere parteneriatul brand-urilor cu oameni apreciati din mediul online, cunoscuti drept online influencers, astfel incat sa influenteze comportamentul si deciziile consumatorilor cu privire la acestea. Influencerii au capacitatea de a schimba comportamentul consumatorilor intr-o directie sau alta datorita faptului ca sunt credibili si ofera material de calitate publicului lor. Desigur, asocierea dintre un brand si un online influencer trebuie sa aiba la baza anumite principii care sa asigure succesul. Printre acestea se numara targetarea unei audiente, in functie de specificul produselor si serviciilor oferite, dar si crearea de continut unic si atractiv pentru a le promova.

 

  1. Ce impact are asupra unui brand?

Cat timp audienta unui brand se afla, in cea mai mare parte, in mediul online, o campanie de influencer marketing va avea, in mod garantat, un efect pozitiv asupra acestuia. Cu ajutorul instrumentelor si strategiilor potrivite, un online influencer poate nu doar sa ajute un produs sa isi fidelizeze actualii clienti, ci si sa creasca numarul persoanelor care ajung sa fie interesate de acestea. Toate aceste lucruri sunt posibile prin intermediul promovarii pe platforme precum Facebook, Instagram, Twitter sau chiar YouTube. Cu cat un brand va fi mai vizibil pe canalele personale ale influencerilor, cu atat vor fi utilizatorii mai interesati de acesta.

 

  1. De ce Influencer Marketing?

In majoritatea cazurilor, campaniile de marketing online au un caracter destul de impersonal si nu toate reusesc sa influenteze consumatorii. In plus, o buna parte dintre acestia au cunostinte minime despre tot ceea ce inseamna promovarea din mediul online a produselor si serviciilor, asa ca o simpla campanie platita nu va mai avea acelasi efect asupra lor. In schimb, Influencer Marketing-ul reuseste sa faca ceea ce nu reusesc celelalte strategii: sa comunice intr-un mod personal, astfel incat sa ii convinga cu privire la calitatea unui brand.

 

Acestea fiind spuse, Global Influencers este o agentie care ofera astfel de servicii de marketing pentru oricine este interesat sa colaboreze cu un online influencer, in scopul imbunatatirii imaginii brand-ului sau din Social Media.

Be the first to comment on "Iata care sunt cele mai frecvente intrebari despre Influencer Marketing"

Leave a comment