RAY-BAN prezină Proiectul „MAGAZINE CERTIFICATE RAY-BAN”

Ray-Ban anunță relansarea proiectului ‘Magazine certificate Ray-Ban’, creat în 2014, cu obiectivul de a câștiga mai multă credibilitate și recunoaștere, diferențiind și îmbunătățind atât oferta liderului de piață al acestui sector cât și a opticienilor care cred in valoarea lui.  ‘Magazine certificate Ray-Ban’ este un proiect ce are ca scop construirea și consolidarea unei culturi a calității atât la nivelul serviciilor și magazinelor cât și la nivelul produsului finit.

Proiectul face parte dintr-o strategie mult mai largă de inovare și suport a Luxottica, la nivelul magazinelor specializate de optică. Acesta reprezintă o oportunitate pentru opticienii care comandă în prezent Ray-Ban pentru a fi identificați de către client ca distribuitori autorizați. De asemenea, este creat pentru a conștientiza consumatorii cu privire la faptul că vor cumpăra ochelari Ray-Ban originali dintr-un magazin autorizat. Proiectul va contribui în același timp la consolidarea valorii unui brand așa cum este Ray-Ban.

Lupta împotriva contrafacerilor este o problemă foarte importantă pentru Ray-Ban care este tot timpul angajat în combaterea vânzărilor de modele falsificate, fabricate cu materiale sub-standard și care pot fi periculoase pentru sănătate. Proiectul ‘Magazine certificate Ray-Ban’ ajută brandul și distribuitorul în lupta împotriva acestui fenomen mult prea comun.

Luxottica a creat, de asemenea, un logo distinctiv, simplu și inedit care va fi plasat în interiorul magazinelor de optică pentru fi identificate de către public în 2017 ca ‘Magazine certificate Ray-Ban’.

Autocolantul lipit pe geam este un instrument valoros ce va semnala consumatorilor locurile unde se pot bucura de o experiență de calitate și de o gamă variată de produse. În plus, va fi pus la dispoziția consumatorului un centru post-vânzări competent și de încredere pentru a le acorda consiliere și asistență.

Despre Ray Ban
www.ray-ban.com, Facebook.com/RayBan, Twitter.com/ray_ban, Instagram.com @rayban

Luxottica Group S.p.A.


Luxottica este lider în proiectarea, fabricarea și distribuția de ochelari din gamele modă, lux și sport. Portofoliul său include mărci brevetate precum Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples și Alain Mikli, precum și mărci licențiate care includ Giorgio Armani, Burberry, Bvlgari, Chanel, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co. și Versace. Rețeaua globală de distribuție cu ridicata a grupului acoperă 150 de țări și este completată de o rețea de vânzare extinsă cuprinzând peste 8.000 de magazine, cu LensCrafters și Pearle Vision în America de Nord, OPSM și LensCrafters în zona Asia-Pacific, GMO în America Latină și Sunglass Hut la nivel mondial. În 2016, Luxottica a anunțat vânzări de peste 9 miliarde de euro și a avut peste 80.000 de angajați. Găsiți mai multe informații la www.luxottica.com.

Pentru mai multe detalii despre acest comunicat de presă, vă rugăm să contactați:

Clearpoint Communication Associates

Ramona Brad: Email-ramona.brad@clearpoint.ro,
Tel: 021/3276530, Mobil: 0726/673732

Be the first to comment on "RAY-BAN prezină Proiectul „MAGAZINE CERTIFICATE RAY-BAN”"

Leave a comment