
Romantic FM te provoacă să redescoperi cu bucurie lucrurile care te fac să zâmbești, locurile de poveste sau oamenii dragi din inima ta. Campania ‘Arată-mi ce iubești’ se desfășoară în perioada 22 mai-11 iunie și îți propune să te oprești o clipă și să fotografiezi, printr-un șablon în formă de inimă, ceea ce te face fericit și să împărtășești această emoție.
Toate fotografiile intră în tragerea la sorți pentru a câștiga premii deosebite: o excursie la Londra, la concertul excepțional susținut de Celine Dion pe O2 Arena, dar și aparate foto Polaroid, pe care le poți primi săptămânal!
Inima este disponibilă online, prin intermediul aplicației ‘Arată-mi ce iubești’, care poate fi descărcată din App Store și Google Play, dar și în format fizic, sub forma unei rame foto, pe care o poți găsi, împreună cu Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor și Revista Șapte Seri, dar și în cadrul unor activări outdoor. Găsești toate detaliile campaniei pe romanticfm.ro.
Prin această campanie ne dorim să-i facem pe oameni să se oprească pentru un moment din agitația zilnică și să se gândească la ceea ce îi face cu adevărat fericiți, iar apoi ‘să privească fericirea’ printr-o inimă. Millo Simulov, director de creație SPIDER.
Be the first to comment on "Romantic FM lansează campania ‘Arată-mi ce iubești’"